[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Mon Jul 05 2004 - 10:18:30 CEST

On Mon, 05 Jul 2004 09:40:59 +0200, toka wrote:

> a sprawdzales kiedys jakie masz wykorzystanie zasobow pod win a pod linuxa
> przy srednim obciazeniu ?? To radze sobie czasami zrobic test porownawczy;
>
> albo zainstalowac w2k na 64 MB RAM LOL ;DD

Popracuj na GNOME/KDE przy 64 MB RAM. ,,LOL''.

> dla mnie chociazby ze wzgledow ideologicznych.. Windows smierdzi $ a i tak
> robi najbardziej gownany system na swiecie wiec ja nie porownuje czegos
> takiego chociazby z Linuxem (ktory dla mnie jest potęgą ktora wlasciwei
> powstala z niczego)

Nie dość, że jesteś uprzedony do Windows, to jeszcze niewiele wiesz.

Linux nie powstał ,,z niczego''. Powstał na bazie systemu Minix.
Linux też ,,śmierdzi $'', zainteresuj się tym co SCO ma do powiedzenia.

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl