[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Mon Jul 05 2004 - 13:31:37 CEST

Jakub Jankowski wrote:

> Popracuj na GNOME/KDE przy 64 MB RAM. ,,LOL''.

no widzisz jakie bzdety piszesz Linux np bedzie dziala na 64 RAM spokojnie
bo nie musze uzywac KDE a np fluxbox-a a w2k juz nie, tylko nie pisz mi ze
jak mam 64 RAM to mam sobie instalowac w95 - jeszce moze mi wmowisz ze jest
tak samo stabilny jak w2k ROTFL !!

> Nie dość, że jesteś uprzedony do Windows, to jeszcze niewiele wiesz.
sam nie wiele wiesz - przykre ale prawdziwe...

> Linux nie powstał ,,z niczego''. Powstał na bazie systemu Minix.
> Linux też ,,śmierdzi $'', zainteresuj się tym co SCO ma do powiedzenia.
mowimy o czasie terazniejszym