[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Mon Jul 05 2004 - 09:40:59 CEST

Sydney Green [22] wrote:

> Witam,
>
> On Sun, 04 Jul 2004 18:15:42 +0200, toka <toka@ipv.ath.cx> wrote:
> Wystarczy jeden malutki przykladzik.
a sprawdzales kiedys jakie masz wykorzystanie zasobow pod win a pod linuxa
przy srednim obciazeniu ?? To radze sobie czasami zrobic test porownawczy;

albo zainstalowac w2k na 64 MB RAM LOL ;DD

> Przeciez ja nie mowie, ze linux jest ubogi jest chodzi o software.
> Twierdze tylko, ze nie masz racji mowiac, ze ma w tej dziedzinie kolosalna
> przewage nad windowsem. Bo, IMHO, nie dosc, ze nie ma, to w pewnych
> zastosowaniach jest dosc mocno z tylu.
kazdy ma swoje racje ty masz tak a ja taka i mysle ze nie ma sie co wiecej o
tym rozpisywac bo i tak nie dojdziemy do porozumienia; niech kolega co
rozpoczal ten watek najlepiej sam sobie przetsetuje linuxa i potem go
porowna z windows pod tymi chociazby wzgledami co tu pisalismy i wybierze
sobie sam to co dla niego lepsze

> A dlaczegoby nie ? W koncu jedno i drugie, to system operacyjny.
dla mnie chociazby ze wzgledow ideologicznych.. Windows smierdzi $ a i tak
robi najbardziej gownany system na swiecie wiec ja nie porownuje czegos
takiego chociazby z Linuxem (ktory dla mnie jest potęg± ktora wlasciwei
powstala z niczego)