[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Mon Jul 05 2004 - 09:33:33 CEST

Sydney Green [22] wrote:

> Witam,
>
> On Sat, 03 Jul 2004 21:10:46 +0200, toka <toka@ipv.ath.cx> wrote:

> Oj chyba jednak nie. Mimo duzej ilosci oprogramowania pod Linuksa, nie
> sadze, aby bylo wiecej niz pod Windowsa (tym bardziej, ze czesc dziala tu
> i tu). Poza tym zarowno pod Linuksa, jak i pod Windowsa sa programy, ktore
> trudno znalezc u konkurencji.
no ja sie bede jednak upieral przy swoim..

> Uzywalem (i jeszcze czasami uzywam) Windowsa 2000 i musze przyznac, ze
> dziala(l) rownie niezawodnie, jak dziala aktualnie Slackware.

ja przeszedlem w zyciu przez wszystkie windowsy oprocz w2003 (o nim nic nie
moge powiedziec wiec nie wiem jak jest) i stwierdzam to co mowilem ze
windows chociazby w2k jest moze i stabilny w czasie pracy, ale wezmy
chociazby instalacje jakiegos dziwnego oprogramowania do sprzetu pod ktory
sterowniki sa srednio zoptymnalizowane (mialem tak z kilkoma urzadzeniami)
i nawet w2k poczestowal mnie blue screenem i resetem z buta - i to ma byc
stabilnosc ? Pod linuxem nie ma o czyms takim mowy. Pozatym windows jest
stabilny jak juz mowilem do pewnych granic (tak jak i linuz w sumie, ale u
linuxa jest z tym duzo duzo lepiej ze jego granice stabilnosci siegaja
nieba) i odpalajac np. batrdzo duza liczbe aplikacji windows potrafi sie po
porstu ciebie nie sluchac (zwlaszcza na maszynach co to nie sa takie POWER)