[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Co polecicie na dynamiczny podzial Å‚Ä…cza ?

From: Bartek Mannteufel <bart_malpka_syntra.pl>
Date: Sat Feb 25 2006 - 15:46:53 CET

Gabrym napisał(a):
> Witam grupowiczol!
> Tak sie sklada ze mam w sieci lokalnej kolege ktory uwielbia azureusa i torrenty, a co za tym idzie zabierac innym ich przestrzen "ruchu sieciowego".
> Pytanie moje nie dotyczy co mi podzieli dynamicznie gdyz czytalem troche lecz co wy urzywacie do tego i polecacie gdyz chce znac wasze zdanie.
> Interesuje mnie podzial na sieci ok 10kompow z tym ze gdy 2 chodza to maja po 50%, gdy 3 to 100%/3 i tak dalej.
> Pozdrawiam.

http://niceshaper.jedwabny.net

Wersja stabilna 0.5.1-rozwojowa 0.6 jeszcze nie jest funkcjonalna.Uzywam
tego na 4 serwerach ze slackiem currentem ,na kazdym po okolo 50-60osob
i jest w miare ok.Dla malej sieci sprawdzi sie znakomicie.Kernel
2.6-recznie latkowany latkami z inet.ll.pl.Nie bierz binarki tylko
patchuj recznie bo na binarce nie trzymalo mi bearshera wogole w
ryzach.Teraz jest ok i ludzie sa zadowoleni i ja mam spokojna
glowe.Niezle forum-no i zabawka sie rozwija-jest juz 0.6pre1 ale jeszcze
do wykorzystania produkcyjnego sie nie nadaje.

pozdrawiam

Bartek