[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Co polecicie na dynamiczny podzial łącza ?

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Sat Feb 25 2006 - 16:14:58 CET

> Nie udało mi się jeszcze tylko sklasyfikować pakietów udp za pomocą
> filtra u32 w HTB i
> nie mogłem utworzyć uprzywilejowanej klasy dla nich, ale jeszcze nad tym
> popracuję.

Nie bardzo rozumiem, chodzilo Ci o to:

"testy na protokół (tcp, udp, icmp, gre, ipsec)
Uzyj numerków z /etc/protocols, na przykład ICMP ma przydzielony numer 1, wiec:
&#8216;match ip protocol 1 0xff&#8217;."

??

*Zrodlo: Ksztaltowanie ruchu i zaawansowany routing - Howto

Ps. Uzywam glownie htb i wlasnych regol. choc testowo przymierzam sie do innych.