[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Co polecicie na dynamiczny podzial ³±cza ?

From: Gabrym <gahi_malpka_interia.pl>
Date: Sat Feb 25 2006 - 10:04:10 CET

Witam grupowiczol!
Tak sie sklada ze mam w sieci lokalnej kolege ktory uwielbia azureusa i torrenty, a co za tym idzie zabierac innym ich przestrzen "ruchu sieciowego".
Pytanie moje nie dotyczy co mi podzieli dynamicznie gdyz czytalem troche lecz co wy urzywacie do tego i polecacie gdyz chce znac wasze zdanie.
Interesuje mnie podzial na sieci ok 10kompow z tym ze gdy 2 chodza to maja po 50%, gdy 3 to 100%/3 i tak dalej.
Pozdrawiam.

--

Ocen dziewczyny Playboya!!! >>> http://link.interia.pl/f190f