[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Slack jako router... step by step... jak? :/

From: XWindowsMen <kuri_malpka_op.pl>
Date: Tue Jan 31 2006 - 11:55:09 CET

Witam.
Otóż mam zamiar postawić router [2COMPY - zabawa w 'admina' w celach
czysto edukacyjnych] Mam kilka pytanek:
1. Czy trzeba zwracać jak±¶ szczególn± uwage podczas install Slackware
10.2 z przeznaczeniem jako typowy router (na razie tylko dhcp, samba -
net dla linuxa i win) - google jak na razie milczy, ale czy moze widzial
ktos opis wlasnie 'takiej' instalacji OS'u?
2. Po zainstalowaniu, skonfigurowaniu OS'u - mogę pozbyć się CD, FDD, k.
Graficznej, monitora, klawiatury i jak rozumiem w niczym to nie bedzie
przeszkadzalo aby router-slack czynil swe dzialania?
3. Jednego nie rozumiem - nie muszę się logować do Slacka po kazdym
reboot, aby robil to do czego zostanie stworzony? Pytam, gdyż, chcę się
pozbyć po confingu ww. podzespołów a router ze wzgledu na ciecie kosztów
bedzie dzialal rownolegle z comp-desktop - czyli tylko w dzien, wiec
1poweroff/dzien?

--
<!--
// WindowsMen