[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack jako router... step by step... jak? :/

From: <teoria_malpka_go2.pl>
Date: Tue Jan 31 2006 - 13:24:01 CET

XwindowsMen wziol sie od "xwindows" ?:) jak tak to takiego czegos nie ma
:) jest xwindow ;-D
instalacje masz konret podzielona pakietami zestawami i wybierasz to co
ci jest potrzebne niepotrzebne nie instalujesz.. i gdzie tu jakas
filozofia?:) opis instalacji... chcesz to poszukaj sobie na necie
spotkalem sie z filmem instalacyjnym slackware`a aczkolwiek go nie
widzialem bo po co... przeciez instalacja jest banalnie prosta:) i jak
poczytasz co do czego nie bedzie problemu :)
jak ladnie dopiszesz do rc.d to nie bedzie problemu przy starcie bedzie
wstawalo wszystko opcjonalnie jakies uslugi na zawolanie ale to inetd
lub xinetd
pozdr0