[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack jako router... step by step... jak? :/

From: Rafal Jezak <kacper_malpka_slubice.biz>
Date: Tue Jan 31 2006 - 13:26:14 CET

XWindowsMen <kuri@op.pl> napisał(a):
> 1. Czy trzeba zwracać jakąś szczególną uwage podczas install Slackware
> 10.2 z przeznaczeniem jako typowy router (na razie tylko dhcp, samba -
> net dla linuxa i win) - google jak na razie milczy, ale czy moze widzial
> ktos opis wlasnie 'takiej' instalacji OS'u?
Najlepiej nie instalować nic z pod znaku X, czyli xorg,kde,gnome itd.

> 2. Po zainstalowaniu, skonfigurowaniu OS'u - mogę pozbyć się CD, FDD, k.
> Graficznej, monitora, klawiatury i jak rozumiem w niczym to nie bedzie
> przeszkadzalo aby router-slack czynil swe dzialania?
Możesz, ale w przypadku restartu BIOS się bedzie pluł o klawiaturę, włącz
ignorowanie błędów w BIOS'ie

> 3. Jednego nie rozumiem - nie muszę się logować do Slacka po kazdym
> reboot, aby robil to do czego zostanie stworzony? Pytam, gdyż, chcę się
> pozbyć po confingu ww. podzespołów a router ze wzgledu na ciecie kosztów
> bedzie dzialal rownolegle z comp-desktop - czyli tylko w dzien, wiec
> 1poweroff/dzien?
Nie, skrypt startowe zrobią to za ciebie, ale jakby co to zawsze jest ssh.

Pozdrawiam,
Rafał Jeżak
kacper(at)slubice(dot)biz
www.kacper.org