[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ProFTPd...

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Tue Jun 21 2005 - 18:27:01 CEST

Dzięki, fajnie wytłumaczyłeś...

to nie koniec moich problemów
jak dodać kolejnego usera do cfg proftpd?
mój konfig wygląda trochę głupio, ale tylko wtedy działa:

 <Anonymous /home/chomik>
 User user
 Group ftp
 AnonRequirePassword on
 DisplayLogin .welcome.msg
 GroupOwner user
 Umask 002
 #HideUser root
 #HideGroup root
 HideNoAccess on
 <Directory uploads/*>
 <Limit READ>
 AllowAll
 </Limit>
 <Limit STOR>
 AllowAll
 </Limit>
 <Limit MDK>
 AllowAll
 </Limit>
 </Directory>
 </Anonymous>

z tym <anonymous> coś nie gra - nie znam się dobrze na cfg i tym podobnych, może mi ktoś wytłumaczyć jak zrobić, żeby user mógł zapisywać na ftp pliki i tworzyć katalogi? i jak dodać kilku userów?

Pozdrawiam.

Dnia 21-06-2005 o godz. 9:13 Bartek Mannteufel napisał(a):

> tam
> config
> sam
> Prawa dostepu do katalogow,tak jak pisze nizej kolega.Pozatym prawa do
> odczytu,zapisu w konfigu proftpd.Katalogi glowne dodajesz sekcjami.
> Raczej musisz,chyba ze zmajstrujesz takze jak kolega ponizej poradzil
> proftpd z userami w bazie mysqla.Chociaz problem to niewielki bo mozesz
> im
> przeciez wylaczyc dostep do shella i poza dostepem przez ftp do wlasnego
> katalogu domowego nic wiecej nie zdzialaja.Sluzy do tego linijka

> [...]

Koncert - Anita Lipnicka i John Porter - w Gdańsku 25.06.2005 r.
Świętojańskie Świętowanie - festiwal rocka, opery, myśli i rozrywki!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmuzyka.wp.pl%2Fimprezy.html%3Fid%3D1114%26g%3D0%26d%3Dim&sid=412