[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ProFTPd...

From: Dawid Bobryk <dawid_malpka_bialystok.edu.pl>
Date: Tue Jun 21 2005 - 07:43:23 CEST

Mateusz Potrykus napisał(a):

>Witam.

> [...]
Witam
Mnie się udało zmajstrować proftpd z mysql do tego panel administracyjny
www, no ale musiałem sobie sam zmajstrować paczkę proftpd z modułem
obsługi mysql, tak czy siak katalogi udostępniane musiały mieć własność
użytkownika wirtualnego, a prościej pisząc jeżeli użytkownik ftp w bazie
mysql miał uid 10000 to na katalog który mu udostępniałem musiałm
zmienić właściciela na 10000, i takie tam, jak co to pisz pomogę ile mogę :)

Pozdrawiam
Dawid