[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ProFTPd...

From: Bartek Mannteufel <bart_malpka_electro.com.pl>
Date: Tue Jun 21 2005 - 09:13:11 CEST

Prawa dostepu do katalogow,tak jak pisze nizej kolega.Pozatym prawa do
odczytu,zapisu w konfigu proftpd.Katalogi glowne dodajesz sekcjami.
Raczej musisz,chyba ze zmajstrujesz takze jak kolega ponizej poradzil
proftpd z userami w bazie mysqla.Chociaz problem to niewielki bo mozesz im
przeciez wylaczyc dostep do shella i poza dostepem przez ftp do wlasnego
katalogu domowego nic wiecej nie zdzialaja.Sluzy do tego linijka

DefaultRoot ~

w konfigu proftpd.
Zle.W konfigu apache poszukaj i odhaszuj sekcje public_html.A potem w
katalogu domowym(PODKRESLAM DOMOWYM!!!!) potworz im katalogi
public_html(nazwa musi sie zgadzac z ta z konfigu apache) i wrzuc tam
index.html z typowa zawartoscią np.Hello google:P Odpalasz przegladarke i
wpisujesz:

http://mojsuperhoscik.com.org.net.pl/~ziutas/

i odpala ci sie stronka usera ZIUTAS.Wszycho w temacie.Jak chcesz miec
strone ziutasa pod adresem:

http://ziutas.mojsuperhoscik.com.org.net.pl

To ja wysiadam bo to dluuuugo trza tlumaczyc.

Po co ci konfig czyjsc ,skoro domyslny jest wystarczajaco skomentowany??
Dobrze gada,polac jednego:P

pozdrawiam
Bartek
RLU&RLM - 0000001