[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ProFTPd...

From: Dawid Bobryk <dawid_malpka_bialystok.edu.pl>
Date: Tue Jun 21 2005 - 20:47:20 CEST

Mateusz Potrykus napisał(a):

>Dzięki, fajnie wytłumaczyłeś...
>
>to nie koniec moich problemów
>jak dodać kolejnego usera do cfg proftpd?
>mój konfig wygląda trochę głupio, ale tylko wtedy działa:
>
> <Anonymous /home/chomik>
> User user
> Group ftp
> AnonRequirePassword on
> DisplayLogin .welcome.msg
> GroupOwner user
> Umask 002
> #HideUser root
> #HideGroup root
> HideNoAccess on
> <Directory uploads/*>
> [...]
DefaultRoot ~#upewnij się że masz

<Directory ~>

AllowOverwrite on
<Limit ALL> #wyjaśnione poniżej
 AllowAll
</Limit>

</Directory>

<Anonymous /home/chomik>
 User user2
 Group ftp
 AnonRequirePassword on
 RequireValidShell off # jeżeli użytkownicy ftp mają fałszywą powłokę, też można dać w głównych
 DisplayLogin .welcome.msg
 GroupOwner user # u mnie chyba bez tego śmiga
 Umask 002 # to bym dał globalnie
 <Limit ALL> #to tyczy się jak dobrze pamiętam wszystkich ograniczeń, tak wogóle to tez dał bym w globalnych w sekcji Directory, j.w
 AllowAll
 </Limit>
 </Anonymous>

i tak kilka sekcji pt. Anonymous można zmajstrować dla każdego użytkownika

Chyba wszytko, jak gdzieś się rąbnołem dajcie znać

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0525-1, 2005-06-21
Przetestowano na: 2005-06-21 20:47:22