[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

htb na ruch wychodzacy

From: Patryk Biela <patrykx_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Thu May 26 2005 - 13:53:32 CEST

czesc
Uzywam slacka do rodzielania neostrady, mam ustawione htb na ruch przychodzacy
(taki prosty skrypt bez podzialu na uslugi tylko na 7 uzytkownikow).
Czasami uzywam skype-a, to co slysze w swoich slychawkach jest OK jednak z
drugiej strony moj rozmowca slabo mnie odbiera. Wiec problem jest pewnie w
kolejkowaniu pakietow wychodzacych od nas z sieci lokalnej.
Do skype-a ustawilem sobie przekierowanie portu wiec placzenia ida przez
okreslony port.

Googlowalem troche ale ni beardzo mogez nalezc rozwiazanie, czy ktos moglby mi
podac prosty skrypcik ktory ustawia priorytet polaczen z danego portu albo
dzieli ruch wychodzacy z sieci na swiat ?

--
Patryk Biela