[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Squid i pliki ze stron www

From: Przemysław Śmiały <xtc_malpka_lancaster.one.pl>
Date: Tue May 24 2005 - 17:49:19 CEST

Raczej nie to. Ten wpis powoduje ze proxy nie buforuje plików większych
niż 8M ale pośredniczy w ich przekazywaniu. A moim celem jest, żeby proxy
nie brał udziału w przesyłaniu dużego pliku. nalazłem coś o delay_pools
ale to tylko częściowo załatwia sprawę ( mozna ograniczyć transfer, ale
nie omija się proxy).
Chodzi raczej o wpis typu: always_direct allow FTP (ale nie dla ftp tylko
dla duzych plików pobieranych z www)

Pozdrawiam i proszę o sugestie.