[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: .:slimak:. <linux@pulsnet.pl>
Date: Thu Aug 21 2003 - 13:26:58 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

SJ> Stary co to za szzkolenia z linuxa = "comarch" nigdy nie słyszałem.

"Comarch" to firma szkoleniowa - znaczy sie = szkolenia no wyklady
poczatki linuxa mi to odpowiada.

SJ> Chciałem po ccne zrobić modół unixa w = akademmi cisco ale jedyne takie
SJ> szkolenie organizuje akadenia w Rzeszowie a ja = jestem z Wrocławia ;)
SJ> A cha jeszcze do tego gościa co wzioł = 900zł. Stary!!! przestań zajmować
SJ> się informatyką zacznij sprzedawać buty = albo coś, psujesz rynek, zacznij
SJ> się szanować, jak ci proponują taki8e = pieniądze to lej na nich. Gdybyśmy
SJ> wszyscy tak robili to może byśmy zarabiali = tak jak nasi inijni koledzy.

fakt faktem ze te 900zl to bardzo malo jak za prace (i = kase) jaka
trzeba wlozyc aby to wszystko opanowac. Ale z drugiej = strony jak
mialby byc bezrobotnym to dobre i 900zl.

--
Pozdrawiam.