[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sat Aug 23 2003 - 18:21:26 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

On Sat, 23 Aug 2003, Jacek wrote:

> tak
> Widzę
> działalności
> Dzięki
> "opensource".
> >
> Jezeli chodzi o to prosze przesylac na moje = konto mailowe cv wszystkich
> ktorzy sa zainteresowani czlonkowstwem w takowej = organizacji.
> Rozmawialem z prawnikiem w tak zwanym = miedzyczasie. Zeby zarejestrowac
> stowarzysznie niezbednych jest 15 czlonkow. Z = posrod stowarzyszonych
> wyodrebnia sie cialo nadzorujace oraz = kontrolujace a wszystko jest okreslone
> [...]
Ok. skoro ja zaczołem z tym pomysłem to =
to zawsze coś, z kasą cienko ale trzeba z tym = ruszyć, Jacku podaj nr.
konta to prześlę pieniądze (mBank bez = prowizji). Co do listy dyskusyjnej
to ktoś tu deklarował własnoręcznie = napisaną, a jak nie to można z Linux+
taką standardową i już, stronkę też ktoś =
idzie. Pozdrawiam