[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Thu Aug 21 2003 - 14:20:32 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

> fakt czasy ciezkie ale szkolenia tez za
> darmo nie sa :( ja cisco zaczynam od = wrzesnia,
> Jesli chodzi o okreg kraju to jestem z Warszawy =
> zludne ze tu beda lepiej placic.

Hmm... a mozesz zdradzic ile u Was kosztuje kurs cisco = (podstawowy)??

> Chcialem po ccne zrobic modól unixa w akademmi =
> szkolenie organizuje akadenia w Rzeszowie a ja = jestem z Wroclawia ;)

To samo pytanie, za ile we Wroclawiu ??

Ja jestem z Zielonej, tu sa 2 akademie i cena za = zeszly semestr od 650 do
1200 zaleznie w ktorej (nie kazdy moze robic w tej = tanszej;  wiem ze to jest
duzo, ale co robic, nie bede jezdzil do rzeszowa ;) = )

>A cha jeszcze do tego goscia co wziol 900zl. = Stary!!! przestan zajmowac
>sie informatyka zacznij sprzedawac buty albo cos, = psujesz rynek, zacznij
>sie szanowac, jak ci proponuja taki8e pieniadze = to lej na nich. Gdybysmy
>wszyscy tak robili to moze bysmy zarabiali tak = jak nasi inijni koledzy.

Mazenie, tyle za narazie to scietej glowy ;( . Jak nie = masz za co zyc i nie
masz talentu do rozwiniecia wlasnych skrzydel = (pozostaje ci praca dla kogos)
to nie zawsze uda ci sie trafic na dobrze platna = prace i pozostaja praca za
tyle ile dadza, smutna zeczywistosc.

Pozdroffka