[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Thu Aug 21 2003 - 12:09:13 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

W liście z czw, 21-08-2003, godz. 11:22, .:slimak:. = pisze:

> kurcze 900zl to strasznie malo prawde mowiac = sadzilem ze na poczatek
> da rade wyciagnac 1500zl :/ fakt czasy ciezkie = ale szkolenia tez za
> darmo nie sa :( ja cisco zaczynam od wrzesnia, = teraz bylem i jeszcze
> bede chodzil na szkolenia do comarchu z linuxa, = mysle nad ms ale to
> jest strasznie drogie.
> Piszesz ze progrmujesz - jakie jezyki = znasz?
> Ktory rok studiow?
> Jesli chodzi o okreg kraju to jestem z Warszawy =
> zludne ze tu beda lepiej placic.

Stary co to za szzkolenia z linuxa "comarch" = nigdy nie słyszałem.
Chciałem po ccne zrobić modół unixa w = akademmi cisco ale jedyne takie
szkolenie organizuje akadenia w Rzeszowie a ja jestem = z Wrocławia ;)
A cha jeszcze do tego gościa co wzioł 900zł. = Stary!!! przestań zajmować
się informatyką zacznij sprzedawać buty albo =
się szanować, jak ci proponują taki8e = pieniądze to lej na nich. Gdybyśmy
wszyscy tak robili to może byśmy zarabiali tak = jak nasi inijni koledzy.