[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 na dysku SCSI

From: Skyscraper <skyscraper@o2.pl>
Date: Fri Sep 12 2003 - 10:24:49 CEST
[slacklist] Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 na dysku = SCSI

On 12 Sep 2003 09:16:21 +0200
Sławomir Jach <cobico@wp.pl> wrote:

> Ostatnio prubowałem też z scsi nawet na tym = samym kontrolerze tyle że dysk
> miałem quantum, takie błędy wywalało mi = jak prubowałem odpalać z jądra
> scsi.s i scsi2.s . Potem jednak załadowałem = adaptek.s i wszystko poszło
> dobrze, wszedłem do cfdisk i mogłem =

ale jak wygladalo u Ciebie rozpoznawanie tego dysku? = tez musialo przeleciec przez wszystkie kanaly? czy jak? kurka stanalem w = martwym punkcie teraz...u mnie scsi.s i scsi2.s zachowaly sie tjby taki = wykrywa ale potem kaszanka....

ech...