[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 na dysku SCSI

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Sep 12 2003 - 10:44:41 CEST
[slacklist] Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 na dysku = SCSI

W liście z pią, 12-09-2003, godz. 10:24, = Skyscraper pisze:

> ale jak wygladalo u Ciebie rozpoznawanie tego = stanalem w martwym punkcie teraz...u mnie scsi.s i scsi2.s zachowaly sie = tjby taki dysk i kontroler w ogole nie istnialy. Tylko tj pisalem = adaptec i js wykrywa ale potem kaszanka....

> ech...

 Słuchaj może to coś z dyskiem? może = pożycz gdzieś drugi. Do kontrolerów
adapteka napewno powinieneś ładować jądro = adaptec.s a co dalej, wiesz
podpinałem to cholerstwo do swojego kompa , = poprostu go rozebrałem i
wpakowałem kontroler na pci i dysk, = odłączyłem napędy ide i poszło za
którymś razem a błędy jakie popełniałem = były związane ze złym doborem
jądra, jak już się udało to wszystko było = jak podczas instalacji na ide,
oczywiście nie instalowałem slacka bo chciałem = tylko zobaczyć jak to się
robi. Napewno powinieneś ładować adaptec.s, no =