[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 na dysku SCSI

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Sep 12 2003 - 09:16:21 CEST
[slacklist] Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 na dysku = SCSI

W liście z czw, 11-09-2003, godz. 23:40, Skyscraper = pisze:
> Helo
>
> Zwracam sie z prosba o pomoc w rozwiklaniu = nastepujacego problemu.
>
> Jest sobie serwer z plyta glowna (w procesory - = wlozony 1) i na podkladzie
> kotroler SCSI Adaptec AIC-7896N. Podpiety jest =
> ST318405LW. Oto charakterystyka podpiecia SCSI 0 = Channel 0 id 0 lum 0.
> Czyli wiadomo o co chodzi Kanal pierwszy (0 lub = A jak kto woli) i dysk
> jest na tasmie jako pierwszy.
> Do tej pory na tym serwerze funkcjonowal PLD = Linux 1.0 (Ra). Podczas jego
> instalacji nie bylo problemow z wykrycie tego =
> innych (IDE).
> [...]
Ostatnio prubowałem też z scsi nawet na tym samym = kontrolerze tyle że dysk
miałem quantum, takie błędy wywalało mi jak = prubowałem odpalać z jądra
scsi.s i scsi2.s . Potem jednak załadowałem = adaptek.s i wszystko poszło
dobrze, wszedłem do cfdisk i mogłem dzielić =