[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z X'ami i sterownikami nvidii

From: Mateusz <ememde_malpka_wp.pl>
Date: Sat Feb 18 2006 - 01:36:44 CET

Witaj Dr_M,

W Twoim liście datowanym 17 lutego 2006 (14:19:57) można przeczytać:

> Witajcie!!!
Witam.

> [...]
> --kernel-source-path=/usr/inculde/linux/kernel.h na 10.0 marudził
> marudził ale za którymś z kolei wywołaniem udało się zainstalować i
> działało. Teraz twierdzi, że pliku takiego nie ma.
> Dodatkowo shutdown -h now zamiast wyłączać zasilanie i komputer, to
> jedynie zatrzymuje dysk twardy. Google mówią ciągle to samo, ale nic nie
> pomaga. Ktoś spotkać się z takim problemem??? Dodam, że Kornel jest z
> dystrybucji 2.4.31 przy instalacji wybrałem bareacpi.i i ten też
> zainstalowałem.
> Serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki i pozdrawiam

Mozesz odczytac /var/log/X.org.log?

Robilem podobna aktualizacje u siebie (Slack 10.0 z jadrem 2.4.26).
Zainstalowalem X'y w wersji 6.9 (z current), potem sterowniki do
nvidii - tez 7471. Po startx pojawialo sie na chwile logo nvidia,
potem powrot do konsoli i jakies kolorowe kropki, inne konsole
wygladaly podobnie.. A rozwiazaniem byla zamiana w xorg.conf wpisu
dotyczacego klawiatury w InputSection z Driver "Keyboard" na Driver "kbd".
Ze slackiem obcuje krotko, ale Twoj problem wydal mi sie podobny wiec
napisalem.

--
Pozdrowienia,
 Mateusz