[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

RE: problem z X'ami i sterownikami nvidii

From: Dr_M <dr.m_malpka_poczta.fm>
Date: Sat Feb 18 2006 - 21:43:24 CET

Witam!!

>Mozesz odczytac /var/log/X.org.log?

>Robilem podobna aktualizacje u siebie (Slack 10.0 z jadrem 2.4.26).
>Zainstalowalem X'y w wersji 6.9 (z current), potem sterowniki do
>nvidii - tez 7471. Po startx pojawialo sie na chwile logo nvidia,
>potem powrot do konsoli i jakies kolorowe kropki, inne konsole
>wygladaly podobnie.. A rozwiazaniem byla zamiana w xorg.conf wpisu
>dotyczacego klawiatury w InputSection z Driver "Keyboard" na Driver
"kbd".
>Ze slackiem obcuje krotko, ale Twoj problem wydal mi sie podobny wiec
>napisalem.

Log z Xorg.conf.log pokazywał jednego errora, informującego o braku
fontów speedo. Zahashowałem ów wpis i nadal te same robaczki mam. Bez
ustawienia w sekcji Driver z Keyboard na kbd nawet nie chciały się X'y
załadowac. Skończyło się na tym, że posadziłem od nowa 10.2 i teraz
męczę się nad zainstalowaniem driverów. Nie chce już instalować źródeł
kernela, bo znowu skończy się to fatalnie w skutkach a mnie nie bawi
n-te sadzanie Slacka:-/. Wiem, że działał parametr
--kernel-source-path=/usr/include albo /usr/. Ale jakoś teraz dziwnie
dochodzi do połowy i twierdzi, że nie może dalej. A dziwne, że pod 10.0
śmignał ten myk i to bez problemu. Jeśli ktoś z Was ma jeszcze jakieś
pomysły, sugestie czy wskazówki serdecznie z góry za nie dziękuję!!!
Pokombinuje dalej, o rezultatach będę informować jak tylko coś wysmaże.
Serdecznie pozdrawiam
Marcin

Zgarnij aparat cyfrowy!