[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack jako router... step by step... jak? :/

From: XWindowsMen <kuri_malpka_op.pl>
Date: Tue Jan 31 2006 - 16:32:25 CET

teoria@go2.pl napisał(a):
> XwindowsMen wziol sie od "xwindows" ?:) jak tak to takiego czegos nie ma
> :) jest xwindow ;-D
Nie... XWindowsMen wziął się z... WindowsMen [gdy siedzialem 'only win']
"X" dodałem, gdy stwierdziłem, że więcej czasu spędzam pod linuxem :P

> instalacje masz konret podzielona pakietami
> zestawami i wybierasz to co ci jest potrzebne niepotrzebne nie
> instalujesz.. i gdzie tu jakas filozofia?:) opis instalacji... chcesz to
> poszukaj sobie na necie spotkalem sie z filmem instalacyjnym slackware`a
> aczkolwiek go nie widzialem bo po co... przeciez instalacja jest
> banalnie prosta:) i jak poczytasz co do czego nie bedzie problemu :)

OK już wiem... tylko raz jak instalowałem Auroxa... to było takie
okienko: komputer z przeznaczeniem jako Desktop, Server, Laptop itp.
Myślałem, że może w Slacku jest coś 'podobnego' - może jakieś
funkcje/opcje uaktywnic ;)

Rownież pozdrawiam

--
<!--