[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wykrywanie podzialu lacza

From: Dawid Bobryk <dawid_malpka_bialystok.edu.pl>
Date: Wed Dec 14 2005 - 07:51:12 CET

Dr_M napisał(a):
> Witam!!

> podejrzane..
> A poczekaj co to się dziać będzie jak do mikroprocesorów dojdzie
> wirtualizacja! Wtedy dopiero będzie ciekawie! Każdego kto jej będzie
> używał uznasz za podejrzanego? Bo z jednego IP wychodzą paczki z
> nagłówkami informujące o różnych OS'ach.
> A poza tym, zgodnie z prawem polskim zbieranie oraz przetwarzanie i
> wykorzystywanie danych odbywa się tutaj (w wypadku sniffingu)
> bezprawnie. Więc jeśli będziesz chciał wykorzystać w ten sposób uzyskane
> dane (sniffing) przeciwko klientowi naruszasz prawo.
> [...]
Witam, być może kolejny temat z tego wyniknie ale skoro już o tym mowa,
to czy przypadkiem nie było cusik takiego ostanio że operator ma
obowiązek monitować treści krążące w jego sieci pod kątem niezgodnych z
prawem? Pytam bo jednynie takie zagadnienie obiło mi się o uszy ale z
konkretnym przepisem prawnym się nigdy nie spotkałem, choć kiedy
dowiedziałem się o tym wydało mi się to absurdalne, może ktoś z
grupowiczów też o czymś takim słyszał?

Sorki za wcięcie.