[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wykrywanie podzialu lacza

From: Danger <danger_malpka_ddos.zapto.org>
Date: Wed Dec 14 2005 - 02:29:05 CET

SzAmO napisał(a):

>musze sie temu przyjrzec, bo idac Twoim tropem to ja w ogole logow w
>systemie nie moge trzymac, poniewaz sa w nich zawarte dane o aktywnosci
>userow
>
>no to mam zajecie ;) prawo telekomunikacyjne trzeba opanowac :P
>
>SzAmO

Samo zbieranie chyba jeszcze nie jest złem, ale wykorzystywanie już tak.
Z innej beczki:
Ale ciekawe jest to, że niedługo w unii europejskiej być może będzie
trzeba zbierać informacje o połączeniach. Przytoczę parę tekstów:

13 grudnia może dojść do przyjęcia lub odrzucenia Europejskiej Dyrektywy
w sprawie zachowywania danych o połączeniach telefonicznych i
internetowych. Organizacje zajmujące się ochroną praw użytkowników
przedstawią list otwarty do eurodeputowanych, w którym proszą o jej
odrzucenie i uzasadniają swoje wątpliwości.
Źródło: http://di.com.pl/news/12141,1.html

Przedstawiciele przemysłu muzycznego chcą, aby europejska dyrektywa
dotycząca zachowania danych o połączeniach internetowych i
telefonicznych mogła posłużyć do walki z użytkownikami wymieniającymi
nielegalne kopie plików w sieciach P2P.
Źródło: http://di.com.pl/news/12051,1.html

Ciekawie się może dziać. Mam nadzieję, że to odrzucą/odrzucili. W końcu
dzisiaj już 14 grudnia, ale nie wiem jaki był rozwój wydarzeń. Nie
chciał bym iść siedzieć za przypadkowe ściąnięcie jakiejś mp3 z internetu ;]

Z drugiej strony jak by się im udało, ciekawe czy routery radziły by
sobie z logowaniem tak dużej liczby połączeń. np. torrent naprawdę by
potrafił narobić logów :)