[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache i maly problem

From: Grabek <grabek07_malpka_tlen.pl>
Date: Tue Sep 13 2005 - 17:10:59 CEST

On Saturday 10 of September 2005 08:09, Dawid Bobryk wrote:
> Jakoś chyba słabo hula, nie pomyslałeś że z zewnątrz nikt nie obejży tej
> strony? No chyba że właśnie tak miało działać :) z tego co napisałeś jak
> na mój gust jest to ustawienie tylko dla sieci lokalnej i tyle(w mojej
> sieci lokalnej pod tym adresem ip nie ma brylu.mbswd.net :)))))))
Zwracam honor - faktycznie nie hula :(
a wydawalo mi sie ze hula bo pierwszastronka zapisala sie w cacheu
przegladarki i tak wyswietlala nawet po przeladowaniu

no to problem dalej pozostaje nierozwiazany :(
jakies propozycje?

przypomne ze na glownym serwerze chodzi sobie www i port 80 jest zajety wiec
przekierowanie go nie wchodzi w gre - nie wchodzi rowniez w rachube adres w
postaci brylu.mbswd.net:nr_portu

wymyslilem ze moglo by byc tak
wywolanie strony brylu.mbswd.net dochodzace do apache naglownym serwerze
zmienialo by wylolanie na np brylu.mbswd.net:8080 i dalej lecialo po
przekierowaniu portow na docelowego kompa gdzie strona istnieje w
rzeczywistosci ale jak to zapisac to nie wiem...

pzdrawiam
Grabek