[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: apache i maly problem

From: Dawid Bobryk <dawid_malpka_bialystok.edu.pl>
Date: Sat Sep 10 2005 - 08:09:16 CEST

Grabek napisał(a):

>On Tuesday 06 of September 2005 00:57, Przemysław Śmiały wrote:
>Siemanko!
>Rozwiazanie mojego problemu:
>na glownym serverze odpalony apache z vhostem a w configu:
><VirtualHost 192.168.1.101:80>
> ServerAdmin grabek07@tlen.pl
> DocumentRoot /var/www/
> ServerName brylu.mbswd.net
> ErrorLog /var/log/apache/brylu-err
> CustomLog /var/log/apache/brylu common
> </VirtualHost>
>
>192.168.1.101 to adres wew. tej maszyny na ktorej chodzi drugi apache
> [...]
Jakoś chyba słabo hula, nie pomyslałeś że z zewnątrz nikt nie obejży tej
strony? No chyba że właśnie tak miało działać :) z tego co napisałeś jak
na mój gust jest to ustawienie tylko dla sieci lokalnej i tyle(w mojej
sieci lokalnej pod tym adresem ip nie ma brylu.mbswd.net :)))))))

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0536-5, 2005-09-09
Przetestowano na: 2005-09-10 08:09:19