[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: apache i maly problem

From: Olek Kwasniewski <olek_malpka_bcf.pl>
Date: Wed Sep 14 2005 - 09:04:31 CEST

Grabek napisał(a):

> Zwracam honor - faktycznie nie hula :(
> a wydawalo mi sie ze hula bo pierwszastronka zapisala sie w cacheu
> przegladarki i tak wyswietlala nawet po przeladowaniu
>
> no to problem dalej pozostaje nierozwiazany :(
> jakies propozycje?
>
> przypomne ze na glownym serwerze chodzi sobie www i port 80 jest zajety
> wiec
> przekierowanie go nie wchodzi w gre - nie wchodzi rowniez w rachube
> adres w
> postaci brylu.mbswd.net:nr_portu
>
> wymyslilem ze moglo by byc tak
> [...]

jakos nie moge nic sensownego wymyslic :) ale przychodzi mi do glowy
cos takiego

mozesz nadac publiczny nr IP temu komp w sieci wewnetrznej i
przekierowac na niego port 80

jezel nie masz wiecej IP to na 'glownym serwerze' zrob VirtualHost na
apachu i umiesc tam strone ktora przekieruje automatycznie przegladarke
na brylu.mbswd.net:nr_portu lub zrob tam kopie index.html ale ze
zmienionymi linkami wskazujacymi na brylu.mbswd.net:nr_portu, wtym
wypadku musiasz przekierowac 'nr_portu' na komp wewnarz sieci

oba rozwiazania daja ci stone na porcie 80

--
olek