[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: mysz usb+kernel 2.6.10

From: s0s <s0s_malpka_o2.pl>
Date: Thu Mar 24 2005 - 21:09:06 CET

mirekbielicki napisał(a):
> witam
> niedawno wysłałem posta ale widocznie nie dotarł.
> A sprawa jest taka zainstalowałem jądro 2.6.10 i mysz ns usb odmówiła
> posłuszenstwa. Skompilowałem ok. odpaliłem i dalej niedziała.
> Przy kompilacji zaznaczyłem HID i uhci(bo taki posiadam interfejs usb)
> Kombinowałem w pliku /etc/rc.d/rc.modules
> Przy któryms w koncu restarcie zaczeły sie szopki a to pojawił sie
> błąd codepage dla vfat, a to wogole modulów system nie widział.
> Uwazam ze te jądro jest bardzo niestabilne.
> Postanowiłem sciągnąc nową wersje jądra i samodzielnie zainstalowac bo
> [...]

no ja niestety musze potwierdzic problemy z jajkiem 2.6.X i mysza USB...
mam klawiature i mysz na USB
zarowno na prekompilowanym jajku jak i na samodzielnie skompilowanym
wystepuja jakies dziwaczne kwasy z czuloscia myszy. pod 2.6.X
najmniejszy ruchy myszy powoduje przeskok kursora na drugi koniec ekranu
(zarowno pod xami jak i na gpm) co skutecznie uniemozliwia korzystanie z
niej :)
z jajkami 2.4.x nigdy nie mialem tego typu problemow - zawsze tez
kompilowalem je samodzielnie, wiec mniej wiecej sie orientuje co trzeba
zaznaczyc do poprawnej obslugi zestawu bezprzewodowego.

--
sebo