[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

mysz usb+kernel 2.6.10

From: mirekbielicki <mirekbielicki_malpka_wp.pl>
Date: Thu Mar 24 2005 - 15:55:43 CET

witam
niedawno wysłałem posta ale widocznie nie dotarł.
A sprawa jest taka zainstalowałem jądro 2.6.10 i mysz ns usb odmówiła
posłuszenstwa. Skompilowałem ok. odpaliłem i dalej niedziała.
Przy kompilacji zaznaczyłem HID i uhci(bo taki posiadam interfejs usb)
Kombinowałem w pliku /etc/rc.d/rc.modules
Przy któryms w koncu restarcie zaczeły sie szopki a to pojawił sie
błąd codepage dla vfat, a to wogole modulów system nie widział.
Uwazam ze te jądro jest bardzo niestabilne.
Postanowiłem sciągnąc nową wersje jądra i samodzielnie zainstalowac bo
ta z płyty swoim działaniem pasuje do swojej nazwy testing
-testuj "moją cierpliwość":).Pozdrawiam