[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: mysz usb+kernel 2.6.10

From: mirek <mirekbielicki_malpka_wp.pl>
Date: Sat Mar 26 2005 - 02:41:40 CET

Dnia czwartek, 24 marca 2005 19:24, Danger napisał:

> Ja kilka dni temu zmieniłem sobie jądro na 2.6.11.5 po tym jak
> przeczytałem w changelogu, że poprawili moduł do mojej karty dźwiękowej
> Realtek 650F. Trzeba je dobrze skonfigurować, aby działało dobrze. Ja 5
> razy konfigurowałem i kompilowałem to od nowa, bo np. nie miałem obrazu
> na monitorze. Okazało się, że po postu źle skonfigurowałem to jądro. Ono
> jest bardzo stabilne i mam je zarówno na swoim serwerku jak i na domowym
> kompie. Ma bardzo dobre wsparcie do sprzętu.
> Co do tej myszki to może nie zaznaczyłeś, wsparcia dla myszki USB?
> [...]

A ja w koncu opanowałem chodzi super :) ta mysz na usb
Trzeba po prostu poświecic troszke czasu :) i nie poddawac sie
Robiłem błedy min. :
-głownym grzechem było to ze po kazdej kompilacji jądra nie ropiłem nowej kopi
pliku System.map do /boot/System.map (czyli cp
System.map /boot/System.map-nowy_kernel) i oczywiscie trzeba zrobic symlinka
(ln -s /boo/System.map-nowy_kernel /boot/System.map)
-robiłem przy okazji cp vmlinuz(cp arch/i386/boot/bzimage/
boot/vmlinuz-nowy_kernel) i tu tez symlink ln
-s /boot/vmlinuz-nowy_kernel /boot/vmlinuz
oczywiscie przed kopiowaniem usuwałem te stare pliki
przy kompilacji zaznaczyłem jako moduł <m>support for Host - side USB
a takze uhci i HiD.
-w pliku xorg.conf protokoł mam standard czyli /dev/mouse
-w pliku /etc/rc.d/rc.modules-2.6.10 zaznaczyłem tez /modprobe/usb-uhci, hid
oraz mousedev
przy ładowaniu jądra wyswietla mi sie ładnie nazwa firmy (czyli a4tech)
i mysz chodzi normalnie bez zadnych zgrzytów i bez przejsciówek ;)
Pozdrawiam