[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Problem z logowanie m do Slackware 9 p o zaniku prądu

From: ade <ade_malpka_plusik.pl>
Date: Sat Mar 19 2005 - 20:37:53 CET

Hello,

> Chodzi o to, że serwer nie przyjmuje hasła do admina na slackware 9.
> Dotychczas wszystko było w porządku. Stało się to po zaniku prądu,
> który był
> związany z powodzią po ulewnych deszczach i roztopach w naszym mieście.
> Czy można jakoś przywrócić hasło. Wiem, że odtwarza się system plików z kopii
> w tym passwd, którą posiadam. Czy dobrze rozumuję.

mialem kiedys taki problem ze nie zamknolem systemu slackware 7.0 i
wylaczylem kompa. nie moglem sie wogole zalogowac. pomoglo odpalenie
instalki z plyty zamontowanie partycji linuxowej i przy pomocy vi
usuniecie zaszyfrowanego hasla z pliku shadow. po tym zabiegu slack
przy logowaniu roota wogole nie pytal o haslo.

no ale nie moge zagwarantowac ze w Twoim przypadku to zadziala i ze
nie zostal uszkodzony program odpowiedzialny za logowanie,
wiec robisz wszytko na wlasne ryzyko

--
Best regards,
 ade                            mailto:ade@plusik.pl