[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re[2]: Re: Problem z logowaniem do Slackware 9 p o zaniku prądu

From: Danger <danger_malpka_ddos.zapto.org>
Date: Fri Mar 18 2005 - 21:00:42 CET

Witaj Sylwester,

W Twoim liście datowanym 18 marca 2005 (19:03:35) można przeczytać:

> moze troche wiecej informacji co sie wlasciwie dzieje
> pozdrawiam

> Chodzi o to, że serwer nie przyjmuje hasła do admina na slackware 9.
> Dotychczas wszystko było w porządku. Stało się to po zaniku prądu, który był
> związany z powodzią po ulewnych deszczach i roztopach w naszym mieście. Czy
> można jakoś przywrócić hasło. Wiem, że odtwarza się system plików z kopii w
> tym passwd, którą posiadam. Czy dobrze rozumuję.

To dziwne że po zaniku prądu coś takiego miało miejsce, na moim
serwerze nigdy nie miałem takich cyrków. A dość mocno był męczony.
Hasło roota możesz ustawić jeszcze raz. Uruchom linuxa w trybie
single i odpal passwd żeby wpisać nowe hasło.

--
Pozdrowienia,
 Danger