[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Problem z logowaniem do Slackware 9 p o zaniku prÄ…du

From: Sylwester Badełek - Verall <webmaster_malpka_vernet.pl>
Date: Fri Mar 18 2005 - 19:03:35 CET

moze troche wiecej informacji co sie wlasciwie dzieje
pozdrawiam

Chodzi o to, że serwer nie przyjmuje hasła do admina na slackware 9.
Dotychczas wszystko było w porządku. Stało się to po zaniku prądu, który był
związany z powodzią po ulewnych deszczach i roztopach w naszym mieście. Czy
można jakoś przywrócić hasło. Wiem, że odtwarza się system plików z kopii w
tym passwd, którą posiadam. Czy dobrze rozumuję.