[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: linux-lista czy win-lista

From: Andrzej 'cli3nt' Dyjak <cli3nt_malpka_wp.pl>
Date: Tue Dec 14 2004 - 17:31:20 CET

Dnia Tue, 14 Dec 2004 16:01:51 +0100, Machoni <machoni@o2.pl> napisał:

> Coz... nie jestem lingwista, ale chyba albo linux/linuxa, albo
> linuks/linuksa, a nie pomnieszanie jednego z drugim.

To logiczne, że jeżeli nie musisz używac "ks" to piszesz "Linux" w
oryginale i logiczną rzeczą jest też to, że jeżeli odmieniasz przez
przypadki słowo "Linux" to ni piszesz "D: Linuxa" tylko "D: Linuksa" bo x
== ks :)

> To co Ty robisz na tej liscie ?? ;p

Hmmm to, że nie korzystam ze Slackware GNU/Linux nie oznacza, że nie mogę
komuś w czymś pomóc lub nauczyć się czegoś nowego :) zważ na to, że
GNU/Linuksy są podobne do siebie, a poza tym na tej liście z tego co
obserwuję jest mało maili które dotyczą tylko i wyłącznie dystrybucji
Slackware :)

--
* Andrzej 'cli3nt' Dyjak && cli3nt(at)wp(dot)pl && GG 1481104
* RLU #355567 && RFU #832