[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: linux-lista czy win-lista

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Tue Dec 14 2004 - 20:13:45 CET

> To logiczne, że jeżeli nie musisz używac "ks" to piszesz "Linux" w
> oryginale i logiczn± rzecz± jest też to, że jeżeli odmieniasz przez
> przypadki słowo "Linux" to ni piszesz "D: Linuxa" tylko "D: Linuksa" bo x
> == ks :)

To moze i logiczne, ale mnie nie przekonuje. Przynajmniej dopoki nie przekona mnie cos innego, bede uzywal linux / linux'a, ew. cos do czego sie tu wielu czepialo, lina ;) Ale... co mi tam ;)

> Hmmm to, że nie korzystam ze Slackware GNU/Linux nie oznacza, że nie mogę
> komu¶ w czym¶ pomóc lub nauczyć się czego¶ nowego :) zważ na to, że
> GNU/Linuksy s± podobne do siebie, a poza tym na tej li¶cie z tego co
> obserwuję jest mało maili które dotycz± tylko i wył±cznie dystrybucji
> Slackware :)

Jejku... pax... nie zauwazyles tego piknego usmieszku na koncu zdania ?? Przeciez nie musisz sie tlumaczyc z tego jakiego osu uzywasz czy kozystac z tej czy jakiejkolwiek innej listy (imho).

Ktos tam odnosnie visual c++ i gcc. To czym jest skompilowane to jedna sprawa, a to jaki masz kompilator pod Linem (;p) to zupelnie inna. GCC jest kompilatorem GNU rozpopularyzowanym pod linuxem/unixem i tyle. Jak zadbasz o powiazania, to mozesz pod gcc skompilowac prawie wszystko (co w c napisane ofcurse) niezaleznie od platformy.