[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: linux-lista czy win-lista

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Tue Dec 14 2004 - 16:01:51 CET

> Po pierwsze co mnie bardzo boli w Twoim po¶cie to to, że wyraz "Linux"
> odmienia się przez "ks" w polskim np.

Coz... nie jestem lingwista, ale chyba albo linux/linuxa, albo linuks/linuksa, a nie pomnieszanie jednego z drugim.

> Po drugie nierozumiem Cię, jeżeli kto¶ w pracy (w domu) używa Windows, a
> na serverach GNU/Linuksa to chyba dobrze nie? nie oznacza to, że lubi
> okna, oznacza to, że w oknach może wydajniej pracować niż na GNU/Linuksie.
> IMHO nie zgadzam się z Tob±, to że korzystam z Windows to wcale nie
> znaczy, że go lubię or sth like that - korzystam z niego bo na
> GNU/Linuksie nie mam takich narzędzi (lub wiedzy do podobnych narzędzi)
> jakie mam na Windowsie obcykane i nie będę jedynie z racji na ideologie
> porzucał systemu MS i utrudniał sobie życia.

Tu juz sie bardziej zgodze, Idea OpenSource jest godna polecenia, ale to co innego niz FreeSource, czy FreeWare. A po lekturze pierwszego postu, mam wrazenie ze ktos uwaza ze to jedno i to samo.

Pozatym nie badzmy zaslepieni jedyna sluszna droga... to nie te czasy, nie to srodowisko. Linux, jak i kazdy inny os czy program, jak dla mnie sa narzedziem, lepszym lub gorszym (kolejnosc nieprzypadkowa ;p ).

> p.s. mam:
> Desktop - Windows XP SP2; Debian 3.0r3GNU/Linux
> Server - NND Linux

To co Ty robisz na tej liscie ?? ;p