[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

dialog;/

From: Lec <lec_malpka_pf.pl>
Date: Sun Dec 05 2004 - 00:28:33 CET

Witaj Machoni,

W Twoim liście datowanym 4 grudnia 2004 (18:35:15) można przeczytać:

M> Ja dostaje jak sie tym bawie ;) znam ten bool...

M> Powiem Ci tylko tyle, ze u mnie na 2.4.27 + grsec + ip2p + imq
M> regolka powyzsza byla by potrawna, tzn. moge podawac argument
M> perturb. Z ciekawostek sfq mam w module, ktory zreszta sie
M> automatyczne samoladuje przy definiowaiu kolejki.

M> Perturb odpowiada za czas zmiany algorytmu mieszajacego, dobrze
M> jest podac, bo domyslne jest 0, czyli algorytm niezmienny.

M> A czyjes tam pytanie, po co zmieniac... a kto Ci kaze
M> zmieniac... siedz sobie na kernelku 1.0.0 po co cokolwiek
M> updatowac?? wywalic wszystkie patche, update... *)

jak zainstalowac cdi z dialogu? mam standardowy modemik z dialogu
i podpiety kabelek pod friza. moglby ktos wkleic skrypty/podac linka
jak powinno to wygladac? niestety niewkleje logow co sie dokladnie
dzieje, ale jesli bedzie to konieczne to moge sie postarac.
z gory dzieqje za pomoc

--
Pozdrowienia,
 Lec                            mailto:lec@pf.pl