[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: red

From: Sławomir Jach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Fri Nov 26 2004 - 15:49:29 CET

Użytkownik SzAmO napisał:

>chodzi o wczesne wykrywanie przeciazenia?
>nie uzywam.. ale z checia dowiem sie jaki to daje efekt ;)
>
>SzAmO

hehehehe... no właśnie sam chciałem się dowiedzieć. Trochę poczytałem o
nim na OpenBSD.org i znalazłem wsparcie w jajku dla niego ale nie mogę
znaleźć żadnego przykładu regółki jak by toto zastosować. Z tego co
piszą to holernik jest naprawdę inteligentny i potrafi z wyprzedzeniem
obliczyć sobie że będzie zator w sieci. Dzięki temu że wie co się będzie
działo zaczyna gubić pakiety informując stacje robocze żeby zminiejszyły
transwer. Nie wiem jednak jak tegu uzyć i w którym miejscu w regółkach
HTB :-)