[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: red

From: SzAmO <szamo_malpka_pf.pl>
Date: Fri Nov 26 2004 - 15:53:55 CET

Dnia 15:49:29--26.11.2004 , Sławomir Jach napisal(a):
> hehehehe... no właśnie sam chciałem się dowiedzieć. Trochę poczytałem o
> nim na OpenBSD.org i znalazłem wsparcie w jajku dla niego ale nie mogę
> znaleźć żadnego przykładu regółki jak by toto zastosować. Z tego co
> piszą to holernik jest naprawdę inteligentny i potrafi z wyprzedzeniem
> obliczyć sobie że będzie zator w sieci. Dzięki temu że wie co się będzie
> działo zaczyna gubić pakiety informując stacje robocze żeby zminiejszyły
> transwer. Nie wiem jednak jak tegu uzyć i w którym miejscu w regółkach
> HTB :-)

Tylko nie wiem jak ze wsparciem tego przez 'stacje robocze'.
Bo HTB poprostu nie wysyla wiecej pakietow w danym czasie niz limit.. a
RED dodatowo jeszcze informuje kompy zeby przystopowaly.. i to
glownie w nim chodzi.. tylko pytanie czy posluchaja zalecen RED'a :P
bo jak nie.. to nie ma sensu tego stosowac

SzAmO

--
born to be root..