[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux na RAID 0

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Wed Sep 15 2004 - 19:53:57 CEST

>Ja odpalałem radia sprzętowego ale na płycie MSI. Nie pamiętam
>dokładnego modelu kontrolera, ale był to na pewno promise i ata133.
>Podpięte do tego pracują dwa maxtory 80GB w RAID 1 (Mirror).
>Zrobiłem to mniej więcej tak skompilowałem sobie jądro z obsługą tego
>mojego kontrolera, następnie przygotowałem instalkę slackware tak żebym
>botował z tego skompilowanego własnoręcznie jądra i dalej już jak po
>maśle. Dyski są widoczne jako osobne dyski ale jest też widoczna macierz
>w /dev/ataraid/.

No miales racje i w koncu mi sie tez udalo dobrac parametry jajka. Kontroler prawdopodobnie masz podobny... MBFastTrack133 (ew. wersja SB a nie MB). No ale teraz kolejny problem.

Opisz pokrotce jak przeedytowac obraz tak by botowal z nowego jadra? Narazie wiem ze proste dodanie nie pomoze (checksum error). Boot z dyskietki z takim jadrem tez mi nie wychodzi :( (to raczej do ratowania systemu, a nie instalacji sie nadaje). Nie mialem dotad takich problemow wiec sie w to nie wglebialem, a teraz kiszka...