[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Czym zastapic Microsoft Exchange Server

From: olek <olek_malpka_bcf.pl>
Date: Tue Jul 20 2004 - 09:33:10 CEST

witam

W firmie ok 40 osob pracuje Exchange Server 2000, w porownaniu z
postfixem jest jak na moj gust o wiele bardziej zawodny. Mam pytanie
czy znacie jakas alternatywe, pamiętając że klienci pracuja na
Microsoft Outlook komunikujac sie z serverem nie poprzez modul
"poczta internetowa" tylko "server microsoft exchange". Marzy mi sie
takie przejscie zeby pewnej nocy podmienic servery i nic wiecej nie
robic tzn nie konfigurowac ponownie klientow.

--
olek