[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SCSI vs IDE - szybkości

From: Rafał Jeżak <kacper_malpka_slubice.biz>
Date: Tue Jul 20 2004 - 04:40:22 CEST

Radosław Czyżewski wrote:
> Zdziwiłbyś się bardziej testując dyski pod MS Windows.
Testowałem kiedyś, ale wyniki z Windowsa są dla mnie mniej wiarygodne;-)

> Wracając do SCSI to luknij na zajętość procesora. W przypadku SCSI
> wartość ta w porównaniu do IDE powinna być wielokrotnie niższa - w
> najlepszym wypadku bliska zeru.
Tak, to wiem, ale mi najbardziej chodzi o te prędkości ;-)
W sumie dziś testowałem ten dysk SCSI (służy jako proxy) i jest świetny,
widać, że lepiej sobie radzi niż IDE, ale te prędkości jakoś mnie
niepokoją ...

Pozdrawiam,

--
* Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)slubice(dot)biz
* GG: 826971 Reg Linux User : #204797