[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Kontroler SCSI : ASUS LSI 1010R 2Ch lub ADAPTEC 29160 ;-)

From: Rafał Jeżak <kacper_malpka_slubice.biz>
Date: Thu Jul 15 2004 - 20:43:06 CEST

Oskar wrote:
> cd /usr/src/linux-x.x.x
> make menuconfig
> i w SCSI szukasz tego sterownika lub czegos pochodnego *CZYTAJ HELPY*
> Jesli tam nie znajdziesz udaj sie na strone producenta rownolegle z
> google.pl :)
Mam do wyboru jeszcze ADAPTEC 29160 i chyba go wybiore, bo podobno jest
dobrze obsługiwany przez jądro, tylko nie wiem jakich sterowników użyć,
tych z jądra czy z http://people.freebsd.org/~gibbs/linux/ ?
Miał ktoś z tym kontrolerem przyjemność ?

Pozdrawiam,

--
* Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)slubice(dot)biz
* GG: 826971 Reg Linux User : #204797