[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ZMIANA JADRA NA 2.6.7

From: krzysztofkru <krzysztofkru_malpka_wp.pl>
Date: Wed Jul 14 2004 - 20:03:16 CEST

On Wed, 14 Jul 2004 00:04:08 +0200
linux-slackware <linux-slackware@wp.pl> co wiedzial to napisal:

> Witam!
>
> Czy jest sens zmiany jadra z 2.4.26 na 2.6.7 ? (wiem ze to moze
> dziwne pytanie ale jednak) .. tzn zauwazylem ze ma O WIELE
> WIECEJ i byc moze jest szybsze ja nie wiem a byc moze wlasnie
> nie jesli jednak JEST SENS .. ALBO POLECA SIE.. to czy sa jakies
> problemy z nim ?? czy robi sie tak samo jak z wrsja 2.4.26?

Zalezy czy serwer czy desktop. W 2.6 masz wprowadza/poprawiona obluge
wielu urzadzen- np usb,sata czy zintegrowana alsa. Ogolnie jesli masz
nowy sprzet i 2.4 nie bardzo sobie z tym radzi to warto. Jezeli zalezy
ci na stabilnosci to lepiej pozosac przy starym, pamietaj tez nie
zmienia sie sie czogos co dziala dobrze.

--
Pozdrawiam, Kruszek
Slackware Linux R.U. 340985