[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Archiwizacja

From: Oskar <oskar_malpka_lanstorm.org>
Date: Wed Jul 14 2004 - 23:17:00 CEST

> To ma być archiwizacja danych na serwerze/samba , w zasadzie pliki z
> kilkunastu lat . Jest tego naprawdę dużo ok 40GB, nie wiem jak odnieść się
do
> taśmy, podobno to przestarzała technologia i nie trwała tzn. z tego co
> pamiętam trzeba taśmom zapewnić pewne środowisko do przechowywania.
> Archwizacja mogła by się odbywać raz w tygodniu (tak sądzę) .

Czesc.
Proponuje uzyc tara i poprostu nagrac to na inny dysk.
Wrzucic do crona zeby sie odpalalo raz w tygodniu.
Archiwizacja>kasowanie(lub nie) starej wersji z 2 dysku>nagranie na 2 dysk
40GB to chyba za duzo na streamer....Nie wiem nie uzywalem...Ale IMHO lepiej
kupic jakis dysk.

Pozdrawiam,
Oskar