[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zmiana nazwy plikow jadra

From: Arek N. <arekn_malpka_bonbon.net>
Date: Tue Jul 13 2004 - 18:14:29 CEST

On Tuesday 13 July 2004 11:49, linux-slackware wrote:

> Odnosnie zmiany nazwy to chodzi mi tu dokladnie o odniesienie
> do katalogu z modulami ... /lib/modules/2.4.26 poniewaz z tego
> co wiem (moze wiem zle) to przy wkompilowaniu sterownikow w
> jadro lub jako modul tworzy sie katalog z nimi w tym katalogu
> i czt mozna zmienic nazwe tego katalogu ??

Nie sądzę aby się dało to zmienić. Chyba, że zmienisz przykładowo
2.4.26 na 2.4.26-USB, ale zrobisz do niego link o nazwie 2.4.26.

> PRZY LADOWANIU
> JADRA MIALEM KOMUNIKAT ZE NIE MOZNA ZALADAOWAC MODULU Z
> /lib/modules/2.4.26 z prostej przyczny .. zmienilem nazwe tego
> katalogu na 2.4.26-USB i teraz nie wiem gdzie zmienic sciezke
> do tego katalogu aby jadro szukAlo modulow wlasnie w nim ..

Ścieżka wbudowana w jądro ;-) Ale może zainteresuje Cię to:

w katalogu ze źródłami masz plik Makefile. Możesz go edytować,
znajść pozycję

MODLIB := $(INSTALL_MOD_PATH)/lib/modules/$(KERNELRELEASE)

Na oko to właśnie to ustala ścieżkę do modules, więc możesz
dopisać sobie -USB na końcu ;-) No i skompilować raz jeszcze
jądro.

--
Best regards,
Arek  N.